Mitä on markkinoinnin ja myynnin tekoäly?

Tämä blogi ei ole mikään säälittävä aivopesuyritys tekoälyä vastaan. Itse asiassa uskon ja toivon, että tekoäly tulee pikkuhiljaa joka alalle…

Lue lisää

Automatisoimalla myyntiä, teet paremmin kauppaa

Myynnin automaatiot kasvattavat tuottoa Tässä tekstissä käydään läpi eri näkökulmia ja tapoja, joiden vuoksi myynnin automaatiot kasvattavat myynnin tuottoa ja…

Lue lisää

Vakioanalytiikan sudenkuopat

Kolme suurinta ongelmaa vakioanalytiikassa Analytiikka on täynnä termistökikkailua. Jokin termi saattaa kuulostaa joltain, mutta tarkoittaa oikeasti eri asiaa. Palvelumme avulla…

Lue lisää

Älä vääristä dataasi turhalla testaamisella

Yritysten onni on se, että ihmiset käyttävät digitaalisia kanavia. Digikanavat tuovat markkinointiin ja myyntiin neljä hyötyä, jotka ovat täysin ylivertaisia muihin…

Lue lisää

Google Analyticsin raporttien ristiriitaisuudet

Käsittelemme tässä blogissa Google Analyticsin raporttien eroavaisuuksia lähinnä viittausliikenteen näkökulmasta. Puolesta välin eteenpäin tarkastelemme näiden erojen syitä. Kenelle tämä blogiteksti…

Lue lisää

Tarkasti kohdennettu Facebook-mainonta – hyödyllistä vai vakoilua?

Mielipiteitä on varmasti yhtä monia kuin on Facebookin käyttäjiä. Joku voi kokea tungettelevana, jos saa omaan uutisvirtaansa mainoksia, jotka ovat…

Lue lisää
bGH rectangles