Mielipiteitä on varmasti yhtä monia kuin on Facebookin käyttäjiä. Joku voi kokea tungettelevana, jos saa omaan uutisvirtaansa mainoksia, jotka ovat…
Tarkasti kohdennettu Facebook-mainonta – hyödyllistä vai vakoilua?
Julkaistu: 18.9.2017
Kirjoittaja: Matti
Markkinoinnin Viikko 2017 – kohtaamisia ja kohdentamista
Julkaistu: 12.9.2017
Kirjoittaja: Matti
Helsingin Messukeskuksessa järjestettiin Markkinoinnin viikko -tapahtuma 5.–6.9.2017. Ilmapiiri oli positiivinen ja se on ymmärrettävää, kun monen pimeämmän vuoden jälkeen kynttilät…
Kuka vie kunnian konversiosta?
Julkaistu: 31.10.2016
Kirjoittaja: Sami
Viimeinen klikkaus saa liikaa huomiota Puhuttaessa markkinoinnin mittaamisessa on termi konversio toivottavasti sinulle tuttu. Konversio tarkoittaa verkkosivuillesi asetetun tavoitteen toteutumista…
Google AdWords – Laajennetut tekstimainokset
Julkaistu: 15.9.2016
Kirjoittaja: Antti
Google aloitti alkuvuodesta yhtenäistämään hakutulossivujen ulkoasua pöytäkoneilla, mobiililaitteilla ja tableteilla poistamalla oikean reunan mainokset.
Facebook Canvas: Näin voit hyödyntää Facebook Canvasta
Julkaistu: 19.4.2016
Kirjoittaja: Antti
Facebook Canvas on kuin oma laskeutumissivu Facebookin sisällä, jotka on suunnattu mobiilikäyttäjille. Facebookin omien sanojen mukaan Canvakset ovat mukaansatempaava ja…
Google poisti oikean reunan mainokset hakutulossivulta
Julkaistu: 26.2.2016
Kirjoittaja: Antti
Aikaisemmin Googlen hakutulossivulla näkyi 11 mainosta, kolme orgaanisten hakutulosten yläpuolella ja 8 hakutulossivun oikeassa reunassa. 19.2.2016 voimaan tulleen muutoksen myötä…