Markkinoinnin Viikko 2017 – kohtaamisia ja kohdentamista

Helsingin Messukeskuksessa järjestettiin Markkinoinnin viikko -tapahtuma 5.–6.9.2017. Ilmapiiri oli positiivinen ja se on ymmärrettävää, kun monen pimeämmän vuoden jälkeen kynttilät…

Lue lisää

Kuka vie kunnian konversiosta?

Viimeinen klikkaus saa liikaa huomiota Puhuttaessa markkinoinnin mittaamisessa on termi konversio toivottavasti sinulle tuttu. Konversio tarkoittaa verkkosivuillesi asetetun tavoitteen toteutumista…

Lue lisää

Google AdWords – Laajennetut tekstimainokset

Google aloitti alkuvuodesta yhtenäistämään hakutulossivujen ulkoasua pöytäkoneilla, mobiililaitteilla ja tableteilla poistamalla oikean reunan mainokset.

Lue lisää

Facebook Canvas: Näin voit hyödyntää Facebook Canvasta

Facebook Canvas on kuin oma laskeutumissivu Facebookin sisällä, jotka on suunnattu mobiilikäyttäjille. Facebookin omien sanojen mukaan Canvakset ovat mukaansatempaava ja…

Lue lisää

Google poisti oikean reunan mainokset hakutulossivulta

Aikaisemmin Googlen hakutulossivulla näkyi 11 mainosta, kolme orgaanisten hakutulosten yläpuolella ja 8 hakutulossivun oikeassa reunassa. 19.2.2016 voimaan tulleen muutoksen myötä…

Lue lisää

Instagram-mainonta – Hyvä tietää

Instagram-mainonta saapui Suomeen syyskuun lopulla ja muutamille asiakkaillemme olemmekin jo päässeet laittamaan mainonnan käyntiin! Kokemuksia kerromme kenties myöhemmässä vaiheessa kun…

Lue lisää
bGH rectangles