bGH rectangles

Säästä aikaa ja kasvata myyntiä automaatioilla

Tilaa demomme ja päivitä tietosi myynnin ja markkinoinnin automatisoinnista

Näin sanoo tutkimukset:

80%:ia automaatioiden käyttäjistä saivat lisää liidejä jo ensimmäisen 6kk aikana

77%:lla automaatioiden käyttäjistä kasvoi konversioprosentti jo ensimmäisen 6kk aikana

HUOM! Kyseessä ei ole loputon sarja sähköposteja vaan havainnollistamme, miten älykäs automaatio oikeasti toimii.

 

WALK THE TALK – ÄLYKÄSTÄ AUTOMATISOINTIA

Esittelemme sinulle demossamme eri tapoja automatisoida digitaalista myyntiä ja markkinointia. Samoilla kaavoilla voit automatisoida myös muuta asiakasviestintää.

Automaatio etenee sinun aktiivisuutesi mukaan. Voit edetä haluamassasi aikataulussa ja myös lopettaa demon halutessasi.

Demossa emme esittele pelkästään teknologisia hienouksia vaan tuomme lisäksi esiin automaatioiden vähemmän seksikästä puolta: psykologiaa.

Kerromme siis koko ajan miksi teemme asioita valitsemallamme tavalla ja mitä muita vaihtoehtoisia tapoja olisi ollut käytössä.

Voimme selkä suorana sanoa, että demomme on oikeasti älykäs markkinoinnin automaatio.

Toivomme sinun saavan paljon ajatuksia omaan toimintaanne käymällä demomme läpi.

 

Käymällä demomme läpi, opit vähintään seuraavat asiat:

1. Mitä eri kanavia voidaan ottaa mukaan automaatioihin?

2. Mitä tarkoittaa sisällön personointi ja mitä kaikkea voidaan personoida?

3. Miten tarkkaillaan asiakkaan ostoherkkyyttä ja hyödynnetään tätä tietoa oikea-aikaisessa viestinnässä?

Huom! Demomme on tehty digitaalisen myynnin näkökulmasta. Uskon, että saat siitä kuitenkin myös ideoita asiakaspalvelun tai koulutuksien automatisointiin.

 

Mietitkö omien järjestelmienne kankeutta jo etukäteen?

Ei se mitään. Olemme integroineet automaatioita kymmeniin eri ohjelmistoihin: räätälöityihin sovelluksiin, verkkokauppa-alustoihin, verkkosivualustoihin ja CRM:iin.

Olemme melko vakuuttuneita, että esittelemämme asiat ovat mahdollisia toteuttaa myös nykyisiä työkalujanne hyödyntäen eikä käyttöönotto vaadi koko olemassa olevan työkalupakkinne uusimista.

Olemme rakentaneet satoja automaatioita yhdessä asiakkaidemme kanssa. Automaatioissa kiehtovinta on teknologian ja viestinnän saumaton yhdistäminen: tavoitteena on suunnitella ja toteuttaa ne niin personoidusti, että henkilökohtainen palvelu tuntuu niiden jälkeen lähinnä v*ttuilulta.

Sami Lehmus

COO, Digitoimisto bGH

Oletko valmiina aloittamaan demon?